Saturday, August 6, 2011

Jalan2 ReE iBrahim Ke La Hot Spring Di Besut

Aku and friends ke kolam air panas yg terletak di besut..sudah 10 tahun aku x kesana...nie kali ke-4 aku pi..last skali tahun 2001 kot aku pi....dlu jalan dia amat teruk nk msuk kesana.....jalan xdew tar dan sempit muat satu kereta jew...dikelilingi oleh ladang kelapa sawit....dgn selut yg banyak pastue berbukit2 amat mengerikan...tapi blew aku dh pi tahun 2011 nie jalannya dh besar..bertar cantik..cuma penuh ngn tahik lembu...jalannya pown makin dekat...mmg aku teruja tok kesana....sesampai disana penuh org..maklmlah cuti hjung minggu kan...mmg bestla nmpak meriah gila....1st aku kesana aku carik air Jeram dulu..mandi air sejuk puas2 dlu memandangkan kolam air panas penuh org....dari bandar besut ke La Hot Spring memakan 30minit kot..15km jew....mmg dekatla...leyh pecut sbb jalan clear n best...jom saksikan pic2 sempat aku zassss....









lepas puas meneroka hutan dan mandi manda dalam air terjun yg dah kering..mungkin kemarau kot..aku pown ke kolam air panas...berenang2la aku dalam kolam air panas yg memang panas glew...masak telor pown boleh....makan meggi pown boleyh..apa2 jewla boleh..aku rasa bagaikan masak hbis daging aku nie...macam daging rebus lak..huhuhu



mmg seronokla..nnty aku nk g lagi skali mungkin bermalam dishelei sana...lepastue mandi waktu malm mesty best kan...jom2 ikut aku...

No comments:

Post a Comment