Saturday, August 6, 2011

Jalan2 ReE iBrahim Ke Pulau Perhentian

baru2 ini aku telah ke pulau perhentian sebenarnya sudah 4x aku pergi ketempat nie dan 1x menetap selama 4bln disana berkerja sbg waiter di Perhentian island resort....aku kesana 1st kursus sekolah anjurahn pihak sekolah kem motivasi..padahal jalan2 jew pon..pastue kali kedua...aku pi jalan2....kali ke-3 aku pi berkerja dan kali ke-4 aku pi jalan2...mmg amat cantik pulau nie..aku pi backpackers dan pi budget murah...tiket pi balik aku dpaat diskaun rm60....pastue bayar naik bot pi pesisir pantai rm4 pi balik..pastue aku dpt diskaun snookerling rm35 ke 5 pulau..pastue duk shelei aku dpat rm80 stu malam so 4org dlm rm40 2mlam....makan pagi n tghari aku bwak roti n megi jew..nk save kan..pastue makan malam aku makan buffei kt restoran RM20..menjadikan RM40 2 malam..makan jew byk mana smpi kenyang sbb xdew limit buffei nieyh...so smuanya rm200+- la kan....so klu aku pi ngn pakage aku kene byr rm300++..jimat kan..hehe..jom2 jalan2 dgn aku..zasss
































mmg best aku duk cnie....ada byk aktiviti leyh join seperti berenang..snookerling and relax2 njoy.....dsini yg plg xsyok sebelah mlm terlalu meriah sgt smpi 3pagi sepanjang pantai long beach ada pesta pantai everyn9....ntahla....layan jewla..jgn kita mabuk sudehh..tp menarik tempat nie..aku mungkin akan dtg lagi....jom join aku ke Pulau Perhentian...

No comments:

Post a Comment