Wednesday, August 10, 2011

Jalan2 ReE iBraHim ke Pulau Pangkor

Awal tahun lepas aku menyertai rombongan ke pulau Pangkor.....kami dibawa kesebuah resort yang agak jauh dari pekan....kami menetap di resort yang amat tenang tanpa kebisingan dan ketenangan....resort ini penah menjadi tempat lakonan cerita senario...mula2 kami sampi dilumut dan menaiki sebuah ferri yg boleh memuatkan lebih kurang 60 org xslap aku dari Lumut..harganya RM20 kot..aku lupe sbb tyme tue disponsor so lupewla...aktiviti yg boleh dilakuakan disini mmg bayak seperti snookerling...diving bg sesiapa yg ada lesen dan juga berenang2 dalam laut...mmg best tempat nie....mmg seronok dan indah tempat nie..jom2 zass bersama aku..hehe





























sungguh menyeronokkan bercuti disini..mungkin aku akan pergi kesini lagi..walupun jauh dilumut mungkin suatu hari nnty smpi kesana lagi...

No comments:

Post a Comment